Робота психологічної служби здійснюється за такими напрямами:
- психодіагностика
- корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
- консультативна робота
- просвіта
Психодіагностика
включає в себе діагностику рівня розвитку пізнавальних процесів (пам’ять, увага, мислення, уява), емоційно-вольової сфери, особистісної та міжособистісної сфер (характерологічних особливостей, типу темпераменту, взаємовідносин в колективі).
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
здійснюється як у індивідуальній, так і у груповій формах (за допомогою корекційно-розвивальних вправ та програм). У корекційно-відновлювальній та розвивальній роботі використовуються методики, що сприяють гармонізації внутрішнього психологічного стану особистості, зняття внутрішньої тривожності, актуалізація почуттів, розвиток дрібної моторики, творчості: ерготерапія (мандало-терапія), музикотерапія, ізотерапія, казкотерапія, використання притч (епістолярний жанр), сенсорна інтеграція, кінезіотерапія.
Консультативна робота
включає в себе надання індивідуальних та групових консультацій для вчителів, здобувачів освіти, батьків учнів
Просвіта учнів, батьків, педагогів
Робота з учнями. Практичні психологи проводяться просвітницькі заходи з різноманітної тематики (профілактика булінгу (цькування), попередження насилля в сім’ї, профілактика шкідливих звичок та ін). Важливе місце в просвітницькій роботі займає профорієнтаційний напрям, оскільки основне завдання служби – психологічний супровід дітей від початку навчання до його закінчення, соціальна адаптація.
Робота з батьками учнів. На базі школи функціонує батьківський шкільний клуб «Діалог», на якому проводяться різноманітні за формою види робіт (заняття з елементами тренінгу, лекторії). Надаються консультації, інформація щодо організації життєвого простору для дітей з ООП.
Робота з педагогічним колективом. Проводяться психолого-педагогічні семінари за різноманітною тематикою.
Коментарi