НАШІ НАДБАННЯ

/Files/images/snapedit_1706540080500.png

Зацікавити, а не дати знання в готовому вигляді – основна мета дидактики та теорії виховання. Тому наші педагоги в постійному пошуку шляхів та методів підвищення пізнавального інтересу учнів з інтелектуальними порушеннями, а також визначення методів та прийомів формування їх життєвих компетентностей як ціннісної риси особистості. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у щоденну практику – результат творчих пошуків педагогів закладу.

Презентуємо те, чим ми можемо похвалитися: всі знахідки, надбання і досвід креативні, вмотивовані педагоги закладу упорядкували у методичні, навчально-методичні посібники, путівники, розробили корекційно-розвиткові програми. Всі інновації, що презентовані, сформувалися безпосередньо в результаті педагогічної практики.

2019 рік

Любити і допомагати: путівник для батьків дітей з інтелектуальними порушеннями: навчально-методичний посібник/ (авторський колектив Саража Н.П., Бойко Я.С., Литвиненко Ю.М., Зайцева С.І., Гуляєва Г.В., Халюза О.О., Дендеберя Н.В., Євтушенко Н.Ю., Сухомлин В.А., Попова Л.М.). ПОІППО
Зрозуміти й підтримати: путівник для батьків дітей з розладами аутистичного спектра: навчально-методичний посібник/ (авторський колектив Саража Н.П., Бойко Я.С., Литвиненко Ю.М.). ПОІППО
Євтушенко Наталія. Реалізація діяльнісного підходу в умовах сучасної спеціальної школи через використання елементів методики М. Монтессорі: методичний посібник для вчителів початкових класів.
Євтушенко Наталія. Використання методу М. Монтессорі для формування математичних понять в учнів з особливими освітніми потребами: методичний посібник для вчителів початкових класів.

2020 рік

Пензіна Наталія. Сучасні освітні тренди при викладанні словесності в спеціальній школі: методичний посібник для вчителів словесності.
Бойко Яна. Розвиток мовленнєвої та пізнавальної діяльності в учнів з інтелектуальними порушеннями засобами ІКТ: методичний посібник.
Попова Любов. Розвиток математичних компетентностей молодших школярів з особливими освітніми потребами шляхом використання гри у сучасній українській школі: методичний посібник.
Жорняк Олена. Рольова гра як ефективний засіб розвитку комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами на уроках німецької мови: методичний посібник.

2021 рік

Дудник Ольга. Формування ключових компетентностей на уроках хімії та біології у спеціальній школі для дітей з ООП через використання інноваційних педтехнологій: методичний посібник.
Стогній Марина. Реалізація навчального проєкту «Інтерактивний простір» в умовах спеціальної школи: методичний посібник для вчителів математики й інформатики.
Литвиненко Юлія. Починаю говорити: методичний посібник для вчителів-логопедів.
Халюза Олена. Корекційно-розвиткова програма «Розвиток та корекція психічних процесів у молодших школярів з особливими освітніми потребами ( з використанням сенсорної кімнати)»

2022 рік

Сухомлин Вікторія. Роль інтегрованих уроків у розвитку пізнавальних процесів дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник для вчителів початкових класів.
Моргунова Наталія. Адаптивна фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами: збірник матеріалів.

2023 рік

Зайцев Сергій, Зайцева Світлана. «Методична шафа» (для педагогічних працівників при роботі з дітьми з ООП): методичний посібник для вчителів словесності.
Дендеберя Наталія. Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети (з досвіду роботи): методичний посібник для вчителів початкових класів.
Саража Наталія, Дендеберя Наталія,Євтушенко Наталія, Пензіна Наталія. Формування обчислювальних навичок учнів з ООП в початковій школі: методичний посібник.

2024 рік

Саража Н.П. Використання інноваційних технологій на уроках біології. Методичний посібник.
Євтушенко Н.Ю. Формування обчислювальних навичок учнів з ООП в початковій школі. Методичний посібник.

Шестакова О.Г. Використання декоративно-ужиткового мистецтва у проєктній діяльності учнів з ООП з метою розвитку їх життєвої компетентності та подальшої соціалізації. Методичний посібник.
Гуляєва Г.В. Візуалізація навчального матеріалу на уроках біології. Методичний посібник.
Лиходід С.Д. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні географії та історії учнів з інтелектуальними порушеннями. Методичний посібник.
Лиходід С.Д. Національно-патріотичне виховання як важливий засіб соціалізації здобувачів освіти. Методичний посібник.
Чорна Л.В. Використання арттерапії в педагогічній реабілітації учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах індивідуальної форми навчання. Методичний посібник.
Спасьонова О.С. Вплив нетрадиційних методів малювання на активізацію пізнавальних процесів здобувачів освіти з ООП. Методичний посібник.
Лашкевич О.О. Корекційно-розвиткова програма "Розвиток пізнавальної діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями (для дітей середнього шкільного віку).

2025 рік

Ільченко А.М. Організація корекційно-розвиткової роботи та психолого-педагогічної підтримки учнів з аутизмом в освітньому процесі. Навчально-методичний посібник. Полтава, 2025. 83 с.
Хомич І.В. Формування та розвиток звязного мовлення та уроках української мови і літератури шляхом використання інноваційних технологій в умовах індивідуальної форми навчання. Методичний посібник. Полтава, 2025. 45 с.
Кiлькiсть переглядiв: 343

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.